BrandPower

BrandPower

BrandPower

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
logo-brand-power

Autorski trening Beaty Kapcewicz

Pozwól innym wynagradzać Cię tak, jak tego oczekujesz.

Tak: to Ty masz w tej kwestii decydujący głos i właśnie od Ciebie zależy, czy będziesz największym atutem każdej propozycji, którą złożysz. Atutem wartym takiej ceny, jaką sam wyznaczysz.

Popatrz na swoją ofertę oczami odbiorcy. Nie ważne czy jest to praca, którą wykonujesz, produkt który sprzedajesz czy też usługa, którą świadczysz. Co widzisz?

Pozwól innym wynagradzać Cię tak, jak tego oczekujesz.

A dopiero potem wszystko inne. Tak właśnie widzi Twoją ofertę każdy potencjalny klient. Żaden produkt nie jest w stanie przesłonić człowiekowi drugiego człowieka – i dlatego niezależnie od tego co oferujesz, tematem numer jeden zawsze będzie to, jaki jesteś.

Spraw, by Twój podpis stał się nową definicją

LOVEMARK

img-wykrzyknikIgnorując ten fakt, godzisz się odgrywać rolę kotwicy, która utrzymuje Twój potencjał w miejscu. Jeśli Ci to nie przeszkadza – czas zakończyć niniejszą lekturę. Jeżeli jednak chcesz, aby Twój podpis stał się najbardziej pożądanym towarem, którego renoma przekracza granice branż i regionów.

strzalka4

MUSISZ STAĆ SIĘ MARKĄ

Jeśli chcesz stać się najmocniejszym punktem każdej oferty, którą składasz weź udział w 3-dniowym treningu BRANDpower.

Dowiedz się:

  • Jak zbudować wiarygodność w ciągu 5 minut?
  • Jak systematycznie kreować siłę i wartość swojego imienia i nazwiska
  • Jak skutecznie wykorzystać networking do zdobywania najważniejszych zasobów i kluczowych odpowiedzi?
  • Jak stworzyć ligę ambasadorów, promujących Twoją markę jako najlepsze dostępne rozwiązanie?

3 kluczowe strategie, które poznasz:

STRATEGIA WZROSTU – która pozwoli Ci podwoić przychody w ciągu 3 do 6 miesięcy – tylko dzięki sile Twojego nazwiska
STRATEGIA ZMIANY – która sprawi, że klienci zaczną poszukiwać Ciebie – a nie Ty ich
STRATEGIA SIECIOWA – dzięki której zamienisz Internet i inne znane Ci narzędzia w system podnoszenia Twojej wartości rynkowej

TRENING

BRANDPOWER TO:

ODKRYCIE

Podczas 3 dni intensywnych zajęć odkryjesz to, co czyni Ciebie wyjątkowym i wartościowym a Twoją markę – unikatową i pożądaną

TWÓRCZOŚĆ

Pracując nad sobą zbudujesz silną, osobistą markę, atrakcyjną dla klientów gotowych zapłacić Ci tyle, ile oczekujesz

NOWE OTWARCIE

Kończąc zajęcia będziesz gotów, by rozpocząć proces wzrostu i rozwoju, którego kresu nie będzie mógł zatrzymać nikt, poza Tobą samym

img-wykrzyknikOd momentu, kiedy czytasz ten tekst, do początku treningu pozostało jeszcze nieco czasu.Wykorzystaj go i zacznij budować swoją markę jeszcze przed treningiem.

Poznaj 10 najważniejszych cech silnej marki.

1.

Marka jest ekspertem. Ma rozległą wiedzę dotyczącą dziedziny, którą się zajmuje.

2.

Marka nieustannie się rozwija. Zarówno w obszarze biznesowym, jak i osobistym.

3.

Marka robi to, co ważne. Wybiera projekty kluczowe, perspektywiczne i rozwijające – lub czyni je takimi.

4.

Marka jest tym, co robi. W każdym zrealizowanym projekcie widać jej udział, zaangażowanie i odpowiedzialność.

5.

Marka wykazuje inicjatywę. Niezależnie od stanowiska i zakresu odpowiedzialności, zawsze zagospodarowuje przestrzeń swoją aktywnością.

6.

Marka patrzy na świat oczami klientów. Myśli tak, jak klienci i ocenia projekty oraz siebie samą z ich perspektywy. Działa dla ich satysfakcji.

7.

Marka rozumie słowo „budżet”. Chce i potrafi sprawnie poruszać się w logice budżetowania, rentowności, zwrotu inwestycji i źródeł finansowania. Finansiści są dla Marki kluczowymi partnerami, którzy nadają projektom ekonomiczny sens.

8.

Marka wykorzystuje każdy lunch. Stosując networking zamienia przerwy w narzędzie rozwoju kontaktów, poszerzania wiedzy i gromadzenia zasobów.

9.

Marka wie, że wszyscy sprzedają. Jest autentycznym sprzedawcą i aktywnie aranżuje sytuacje sprzedażowe.

10.

Marka lubi i potrafi przemawiać. Zamiast spiskować na zapleczu, wybiera kontakt z grupą. Zamiast szeptać za kulisami, mówi otwarcie i bierze odpowiedzialność za swoje słowa. Nie obawia się tłumnej sali, bo rozumie wartość i siłę zbiorowych emocji, którą można wykreować tylko podczas wystąpień publicznych.

odkreslnik-brand-power

Galeria

EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (6)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (26)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (52)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (20)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (8)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (12)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (44)
EDUNEO_BRANDpower_07-2015 (18)

Cała Galeria

Testymoniale

Szczegóły treningu

mini-bp

Prowadzący: Beata Kapcewicz
 
Co-trener: Joanna Gdaniec, Krzysztof Hillar
 
Termin: 2018
 

*Specjalne warunki dla Partnerów Biznesowych Vantis Holding.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? ZAREZERWUJ

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

zapisz się do naszego newslettera






Zarezerwuj swój udział w treningu

Brand Power