SalesPower

SalesPower

SalesPower

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

logo-sp-white

Autorski trening Joanny Gdaniec

SPRZEDAŻ TO

40% CZASU PRACY*

*wg amerykańskiego sondażu Qualtrics zatytułowanego „Co robisz w pracy?” respondenci odpowiedzieli, że bez względu na to na to jaki rodzaj pracy wykonują poświęcają około 40% swojego czasu na sprzedaż.

Dlaczego? Bo 40% Twojej aktywności zawodowej polega na sprzedawaniu. Nie tylko klientom, ale także partnerom biznesowym, przełożonym, podwładnym i współpracownikom. I nie chodzi wyłącznie o sprzedaż towarów i usług, ale przede wszystkim o udane sprzedanie innym swoich wizji, idei, propozycji, poglądów, opinii oraz – co najważniejsze – o skuteczną  sprzedaż samego siebie.

Jesteś najważniejszą częścią każdej oferty którą składasz

To Ty jesteś kluczem do dobrej sprzedaży. Produkty i pomysły, które prezentujesz będą się zmieniać, ale 90 % kadru zawsze będziesz zajmował właśnie Ty. Rozwijając swoje umiejętności sprzedażowe inwestujesz zatem w skuteczność każdej przyszłej transakcji sprzedaży, której się podejmiesz. Gwarantujemy, że nawet jeśli nie jesteś zawodowym sprzedawcą będzie ich sporo, ponieważ aby sprawnie sterować swoim życiem musisz sprzedawać.

Za każdym zrealizowanym celem kryje się udany proces sprzedaży

diagram1

Sprzedaż przekracza granice życia zawodowego, wkraczając w sferę prywatną. Gdy wywierasz na kogoś wpływ aby osiągnąć swój cel – sprzedajesz. Gdy przekonujesz kogoś do swoich racji – sprzedajesz. Robią to wszyscy, chociaż nie wszyscy o tym wiedzą, i każdy może robić to dobrze, choć nie każdy wie jak. Stąd bierze się podział na tych, którzy skutecznie realizują swoje cele i tych, którym się to nie udaje.

Ty już wiesz, że jesteś i zawsze będziesz sprzedawcą. Teraz czas na decyzję:

CZY CHCESZ SKUTECZNIE REALIZOWAĆ SWOJE CELE?

odkreslnik-sales-power

JEŚLI CHCESZ SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ

WEŹ UDZIAŁ W 3-DNIOWYM TRENINGU SALESPOWER

Dowiedz się:

  • Jak sprawić, aby klient sam sobie sprzedał Twoje produkty i pomysły?
  • Jak rozpoznać źródło oporów klienta – i zamienić je w narzędzie do udanej finalizacji sprzedaży?
  • Jak dzięki sile własnej autentyczności zrzucić ograniczenia, które limitują Twoje zarobki?
stamp1
stamp2

Na treningu:

  • Otrzymasz system skutecznego identyfikowania klientów z wysokim potencjałem zakupowym.
  • Wzbogacisz swój repertuar strategii i taktyk prowadzących do wzrostu sprzedaży i wzmocnienia lojalności klientów.
  • Opracujesz osobisty proces sprzedaży wyróżniający Cię spośród innych i gwarantujący Ci pełną autentyczność.

STOP!

strzalka2

CZY POTRAFISZ POWIEDZIEĆ CZYM JEST SPRZEDAŻ? JEDNYM ZDANIEM?

„SPRZEDAŻ TO PROCES IMPROWIZACJI OPARTY O EMOCJONALNY KONTAKT MIĘDZY TOBĄ, A KLIENTEM.”

CO TO OZNACZA?

  • SPRZEDAŻ TO PROCES Jest złożona, wieloetapowa i ma wewnętrzną logikę przypominającą falę morską. Jeśli jej nie rozumiesz, pogrąży Twoje cele; jednak jeśli ją oswoisz popłyniesz na jej powierzchni prosto do ich realizacji. Trening zamieni Cię w surfera procesu sprzedaży.
  • SPRZEDAŻ TO IMPROWIZACJA Zapomnij o uniwersalnych algorytmach, sztywnych regułach i stuprocentowych scenariuszach. Ty i Twój klient gracie duet, w którym partytura wskazuje tylko ogólne kierunki, a najważniejsza jest znajomość zasad budowania współbrzmienia w warunkach „live”. Trening sprawi, że staniesz się jazzmanem relacji.
  • SPRZEDAŻ TO KONTAKT Bo właśnie on jest istotą relacji. Dlatego tak ważne jest poznanie zasad budowania autentycznego kontaktu. Czy jest coś ważniejszego? Tak: umiejętność ich praktycznego wykorzystanie. Trening uczyni z Ciebie praktyka autentycznego kontaktu.
  • SPRZEDAŻ TO KLIENT Realny, nie abstrakcyjny. Racjonalny i emocjonalny – jednocześnie. Zakorzeniony w swoim sposobie myślenia i wyznawanych wartościach, ale jednocześnie uwikłany w konkretne codzienne sytuacje wpływające na jego humor i nastawienie. W tej mozaice zawsze jest szansa na relację win-win. Trening nauczy Cię jak ją dostrzec i wykorzystać.
  • SPRZEDAŻ TO TY A dobra wiadomość jest taka, że to jaki jesteś zależy tylko od Ciebie. Pracuj nad swoim nastawieniem i zarządzaj obrazem siebie, który tworzysz, aby zacząć sprzedawać posiadanymi zasobami a nie ograniczeniami. W żadnym wypadku nie chodzi o to, abyś stał się kimś innym. Wręcz przeciwnie. Trening pomoże Ci stać się naprawdę sobą.

Doświadcz realnie, konkretnie i bezpośrednio w jaki sposób sprawna improwizacja może przełożyć się na Twoją sprzedaż.

Galeria

IMG_3628

IMG_3669

IMG_4453

Cała Galeria

Testymoniale

Szczegóły treningu

sales-power
Prowadzący: Joanna Gdaniec
 
Co-trener: Beata Kapcewicz
 
Termin: 2018
 

*Specjalne warunki dla Partnerów Biznesowych Vantis Holding.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? ZAREZERWUJ

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

zapisz się do naszego newslettera






Zarezerwuj swój udział w treningu

Sales Power